ΡΕΥΜΑΤΟΚΛΟΠΗ
Δημοσιεύσεις: 1
Δημοσιεύτηκε στις: 12/11/2022 16:31
Έχω έναν πελάτη που έχει κατηγορηθεί για ρευματοκλοπή. Στο δελτίο ελέγχου που συμπληρώθηκε από υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ που ήρθε να ελέγξει, αναφέρθηκε τεκμηριωμένη παρέμβαση στο κάλυμμα του κιβωτίου των ακροδεκτών και αλλάχθηκε ο μετρητής. Με τη δεύτερη επιστολή που του έστειλε ο ΔΕΔΔΗΕ τον καλεί να πληρώσει ένα υπέρογκο ποσό. Ωστόσο ο πελάτης έλειπε κατά τη διάρκεια της αυτοψίας και καθ' όλο το διάστημα κατά το οποίο παρατηρήθηκε μειωμένη κατανάλωση βρισκόταν εκτός των γραφείων. Οι προηγούμενοι λογαριασμοί ήταν εξοφλημένοι.
Τι θα μπορούσα να κάνω, να υποβάλω όσο το δυνατόν πιο τεκμηριωμένες ενστάσεις στο ΔΕΔΔΗΕ, υπάρχει δυνατότητα να ζητήσω διενέργεια ελέγχου από δικό μας τεχνικό στον μετρητή που αλλάχτηκε και φυλάσσεται στα γραφεία τους στο Ρουφ;
Να ασκήσω αγωγή με τακτική διαδικασία αμφισβητώντας τον τρόπο υπολογισμού των οφειλών και κατά πόσο μπορώ να εστιάσω στο γεγονός της απουσίας του πελάτη μου κατά τον έλεγχο;
Ποια είναι η καλύτερη διαδικασία, ώστε να έχει μια άμυνα που να πιάσει τόπο χωρίς να ξοδέψει υπέρογκα ποσά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.